8 Kasım 2011 Salı

Vize Sonrası / Coming Soon

Herkese Selaaaammmm ^_^
Çok yoğunum çok... Bayramdan sonra vizelerim var ve ben hiçbir şeye tam olarak konsantre olup çalışamıyorum. Dil öğrenmek çok zor! :(( Yinede şükürler olsun. İleride vizeler birer tatlı telaş olarak kalacak, gerçek hayatın karşısında...
Bu arada hala kış gelemedi gitti İzmir'e aslında gelmemesi daha iyi ama ben yağmur yağmasını çok istiyorum; çünkü bayılıyorumn yağmur sesine ve yağmurdan sonraki toprak kokusuna mis gibi huzur... Eee ne demişler: "Ölmek için doğmuştur ya insan; O yüzden her yağmur sonrası toprak kokusunu sever." ;)


Bayramı kutlamak içimden gelmiyor maalesef. Kurban bayramında bazı hatta birçok diyelim insan görünümlü mahlukatların hayvanları "vahşi" şekillerde ve sırf mangal yapıp, senelik et stoğu oluşturmak için katletmesine dayanamıyorum. Hele ki eziyetle ve usülüne göre yapmadıkları için, bu durumlar insanda BAYRAM kavramını öldürüyor, üzgünüm. 
Neyse bu üzücü konuyu geçmek istiyorum...

Vizeler bittikten sonra:

*Body Shop Body Butters
*Avon Siparişlerim
*Rossmann Alışverişim
*Kedilerim

...başlıklı yazılarımla huzurunuzda olacağım bir aksilik olmazsa...
Beni takip edin bakın, takipçim olun. ;)))))
Sanırım banner'ı da değiştiricem, tasarımı yenilemek istiyorum. Daha koyu ve siyah olmasını istiyorum sayfamın. :)))

Yakında yeni yazılarımda GÖRÜŞMEK ÜZERE...
Kendinize cici bakın, hanımlar bakımlı kalın... ;)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder