15 Temmuz 2013 Pazartesi

Merhaba sevgili takipçilerim, takipçi olmayıp da blogumda bulunanlara da kocaman bir merhabaa :)) evet ben çok hayırsız bir bloggerım ama inanın aslında böyle olsun istemezdim. Uzuuuuun bir süredir hayatım çok belirsiz bir durumda. Bir taraftan okulum bu sene bitiyor ve seneye bu zamanlar mesleğim için uğraşıyor olacağım. Sınavlar, okul, spor, telaş derken bu sene 3. sınıfın bitiminde de stajımda vardı. Bir de spora başladım 3-4 aya yakındır devam ediyordum ama bu aralar staj yüzünden ara vermek zorunda kalmıştım ve ağustosta da büyük bir hevesle yeniden devam etmeyi çok istiyorum. Bu yoğunluk arasında da alışveriş yaptım tabi çokça alışveriş yaptım hemde ama hepsini fotoğraflamadım sadece foto çektiklerimi paylaşayım sizlerle.

Gördüğünüz üzere alışveriş çoğunlukla Avon, Essence ağırlıklı, geri kalanı ise The Balm, Golden Rose, Body Shop ve Yves Rocher. Gratis+Watsons ganimetleri de var arasında. Essence markası ve ürünlerinle ilgili fikirlerimi bir sonraki gönderimde bulabilirsiniz. Çünkü uzun bir süredir Essence markasına değinmek istiyorum. Ürünleri yeni almadım 2 ay falan oldu. Fakat bir çoğunu kullandım. Ayrıntılı olarak bazılarını paylaşacağım. Şimdi sadece fotoları ekliyorum.


Şimdilik görüşmek üzere. Kendinize cici bakın... ^_^

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder