14 Ekim 2011 Cuma

Kayısı Özlü Doğal Sabun

Uzuuuuuuuun bir aradan sonra yeniden bloguma kavuştummmm yuppiieeee!!!
Üniversite açıldığından beri değil blog hiçbir şeye zaman ayıramaz oldum.
Ben de ister miyim böyle uzun aralar vermek ama... (tonlarca ödev veren hocalarımız, berbat bir ders programı ve saçma sapan uzunluktaki ders araları yüzünden)... elden ne gelir ki değil mi? :((


Bu uzun arada yaptığım tek şey; okul-ev, ev-okul, ev-ödevler, ödevler-falan filan... oldu :D İsyanlardayımmmmm :D


Bir daha böyle uzun bir ara vermemek dileğiyle diyeceğim ama dilim varmıyor. Belli olmaz... :((


Bir de son dondurucu havalardan bahsetmek istiyorum İzmir'de son hafta adeta sel oldu. İzmirliler bilir. =P Okula gittiğimde botlarımın içi suya batmaktan vıcık vıcık olmuştu her yürüdüğümde sanki çamurun içerisinde yürüyormuşum gibi bir ses çıktı ayaklarımdan offf offf...
Ha bir de bu uzun arada alışveriş yaptım tabikisideee :D Eyeliner aldım, rujlar ve ojeler aldım, Avon siparişleri verdim. =)) Napalım süslüyüz işte. ^_^
Çeşit çeşit sabun kullanmak benim için bir zevk bugün konuya sabundan girdim direkt hadi bakalım. :D A101 ve Bim mağazalarında bütçe açısından çok uygun ve değişik şeyler oluyor. A-101'de gezinirken değişik sabunlar gördüm böyle kahveli, narlı, zeytinyağlı, kayısılı, çilekli vs... :D Bende kaptım bir tane Kayısılı sabun aldım. Akneye iyi gelen bir cins bu. Süpper de bir kokusu var. Kullandım nemlendiriyor akne için bişi diyemem ama nemlendirmesini beğendim içinde doğal kayısı parçacıkları? var sanırsam. Alın koşun A-101'e onu almazsanız bir turlanın mağazada. :<D
Bunlarda fotolar:




Görüşmek üzere.... Kendinize cici bakın. :)

1 yorum:

  1. canımmm ikonlara bayıldım çok şirinler...Kayısı özlü sabunlar cildi çok besliyor gerçekten..iyi günlerde kullan aldıklarını...sevgiler...

    YanıtlaSil