24 Eylül 2011 Cumartesi

Rimmel Ojelerim ^_^

Blogumu takip eden, etmeyen, bu sayfaya uğrayıp burayı okuyan herkese merhaba!
Umarım keyifler yerindedir. Okula gidenler bir an evvel tatil havasından kurtulup mevcut duruma alışmışlardır artık di mi?. (14 yıldır ben hala alışamadım ama...)
Rimmel'dan ilk defa oje aldım. Bir sürü blogta Rimmel ojeleri görüp özeniyordum. Bende aldığım ojeleri sizlerle paylaşmak istedim. Aslında bir tanesi tırnak güçlendirici., diğeri french manikür için, diğeri oje.



1- 444 French Lingerie: Uzun süre dayanıyor.
2- Tırnak Güçlendirici: Sadece 2 haftada güçlü tırnaklara kavuşmanızı sağlıyor. İşe yarıyor mu? Evet. Flormar'dan aldığımdan da memnundum ama bunu da denemiş oldum.
3- 294 Pink of Me: Gördüğüm en tatlı pembelerden ve çok sevdim.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder