29 Ocak 2012 Pazar

L'oréal 3 Etkili Köpük Jeller

L'ORÉAL markalı teizleyici jeller yüz temizleme rutinimin nadide parçalarından. :D Sabun içermiyorlar. Bir tanesini %50 indirimle almıştım, çok bereketliler gerçekten 150 ml her ikiside, bitmiyorlar maşallah. Özellikle pembe olanını çok seviyorum. Hassas ve kuru ciltler için birebir. Kir veya makyaj kalıntısı kalmıyor yüzümde ve yüzümü kurutmuyor, nemlendiriyor, yumuşacık yapıyor. Meyveli çok hoş kokuları var, yüzümü temizlerken hoş kokularından mütevellit mutlu oluyorum resmen. :D Eğer iyi bir yüz temizleyicisi arıyorsanız bu ürünlere bir şans verin derim, pişman olmazsınız.

Pembe olanı Rahatlatıcı özelliğe sahip ve "Kuru ve Hassas" ciltler için, yeşil olan ise "Normal ve Karma" ciltler için dengeleyici. Sabah akşam kullanılabilirler, günlük kullanım için uygunlar.


Yüzümü bu jellerle temizleyeceksem sünger de kullanıyorum. Böylece cildim daha temiz, makyaj kalıntısından ve kirlerden arınmış oluyor. ;) 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder