27 Ocak 2012 Cuma

Mini Alışveriş

Herkese merhabaaaa!!! =D Soğuk bir İzmir gününden selamlarımı gönderiyorum sizlere... Yurdun dört bir yanını karlar kaplamış durumda İzmir'e de anca soğuğu geliyor...Umarım blogumu takip eden ya da etmeyen kim varsa moraliniz yerindedir. Ben mi? =D Ben de iyiyim işte. Malumunuz final döneminden sonra şaftım kaymış durumda. Kendimi final gazisi ilan ediyorum. :D Son zamanlarda yaşadığım şeyler bana vize ve final zamanlarında kesinlikle moralimi bozarak sınava girmemeyi, aksine pozitif ve stressiz bir sınav dönemi geçirmem gerektiğini öğretti...
Finallerden sonra kendimi (malum hepsi süper ya?! (böööö tabii tabii rüyamda belki görebilirim) :D) gezmeye, bloguma ve alışverişe veririm diyordum, fakat moralim bozuk bu aralar, notlarım pek iç açıcı değil. Her şeyde bir hayır vardır diyorum sevgili takipçilerim, önemli olan sağlık deyip öğrenci tesellisiyle yetiniyorum. Sonuçta dersler alttan alınır, olmadı sınıf tekrarı ama bir şekilde üniversite de biter, günler de geçer... Bu arada mini minnacık bir alışveriş yaptım, Watsons ağırlıklı sayılır; fakat ürünlerin tamamı Watsons'dan değil. Buyrun bir bakalım neler almışım:


1-Watsons Duş Kremi/Güllü: Bas bas bağırıyorum ne kadar sevdiğimi, hem bereketli bir ürün, uzun süre dayanıyor, hem temizleme performansı hem kokusu hem de fiyatı açısından favorim. Alın kullanın beğenmezseniz kafama fırlatın ben kullanırım. :D
2-Watsons Wet Tissues/Islak Mendil(Lavantalı): Daha önce de bahsetmiştim, üstüne tanımıyorum, mis kokusu, temizlemesi, ellerimde yapış yapış bir his bırakması tercih etme sebebim.
3-Lady Speed Stick Jel: Kol altları fazlaca terleyenler için uygun olduğunu sanmıyorum, arkadaşım aklına uyup aldım fakat memnun değilim, bir daha da jel tarzı ürünler tercih etmeyeceğim. Rexona'ya devam.<3
4-Dalan D`Olive Saç Bakım Kremi: Bu üründe pek çok blogda görebileceğiniz ve Dalan'ın sevilen bir serisi.
5-Biricik Extrem Saç Bakım Yağı: Bu ürünü A-101 mağazasından 3.50 TL'ye aldım. altta açıklamasını daha detaylı yapacağım.
6-Duru Banyo Sabunu: Sabunla cildimin daha arınmış ve temiz olduğunu düşünüyorum. Bu yüzden de banyoda sabun kullanmayı seviyorum.
7-Watsons Sünger: Yüz temizleme ürünleriyle birlikte kullanmak hem cildi daha arınmış yapıyor hem de makyaj kalıntıları, kir vs. bırakmıyor cildin yüzeyinde.

Ps: Bu üründen ayrıca burada bahsetmek istedim. İçeriği benim hoşuma gitti.
A-101 mağazasında fiyat yönünden bana ekonomik gelen bir ürün oldu bu. Saç bakım yağları benim saç bakımım için vazgeçilmezlerimdendir. Bu bakım yağının içeriği ve doğal oluşu hoşuma gitti. Aşağıya içerik ve kullanımı hakkında fotoğrafladığım ürün bilgilerini koyuyorum rahatça inceleyebilirsiniz. Daha denemedim ama bu tip karışımları çok kez başka markaların adı altından kullandım. Oldukça besleyici yağlar söz konusu olduğu için gönül rahatlığınla bu tip ürünleri tercih etmenizi öneriyorum. Kimyasal saç bakım ürünlerinden haliyle çok daha faydalılar bence. Buyrun içerikleri de altta:

Bu mini alışverişte burada biter
Hiçbir şey için can sıkmaya değmez, siz içinizi ferah tutun yeter. ;)
Kucak dolusu sevgilerle, görüşmek üzere... Bende daha çalışayım hala bu gidişle alttaki duruma ulaşırım, diyete gerek kalmadı bir deri bir kemik kalırım sevgili tekipçilerim... :D

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder