7 Mayıs 2012 Pazartesi

PASTEL Express Volume+Length Mascara ve Hediye Göz Kalemi

Herkese Merhaba! Umarım keyifleriniz yerindedir. Havalar harika değil mi? Her mevsimin kendine göre bir güzelliği ve özelliği var gerçekten. Fakat yaz mevsimi benim için ayrı bir güzellik taşıyor. Okuldan-işten uzakta, deniz-kum-güneş üçlemesi, yapılan zeytinyağlı hafif yemekler(Egeliyik :PPP), benim en uyumlu çiftlerim: mis gibi salatalık-domates-peynir ve karpuz-peynir... Falan filan konu nerden nereye gidiyor :PP Kısacası: Summer Rocks! diyorum Yeeeeeyyyyy! ^__________^




=))))))))))))))

Bu postumda size PASTEL Express Volume+Length Mascara ve Show by Pastel Long Lasting Göz Kaleminden bahsedeceğim. Bir önceki postta yaptığım Watsons alışverişinde bu maskaraya değineceğimi söylemiştim; çünkü ayrıntılı bir yazıyı hak ettiğini düşünüyorum.
Öncelikle hem fiyat hem de performans açısından beni çok memnun eden bir ürün olduğunu belirtmek istiyorum. Gerçekten bu fiyata bu kalite vay be dedirtiyor. Ayrıca göz kaleminin de bonus olarak hediye gelmesi çok hoşuma gitti söylemeden geçmeyeyim.
Kullanım Açısından:
-Rimelin fırçası silikon tip bir fırça ve sürümü oldukça rahat.
-Çok değil ama yinede akışkan sayılabilecek bir yapıda
-Sürdükten sonra azıcık kurumasını bekleyin yoksa göz kapağınıza bir güzel bulaştırırsınız. Ben bulaştırdım yani :P
-Azıcık daha tombul bir fırça yapısına sahip olsaydı ve içerisinde şu fiber iplikciklerden olsaydı kirpikleri biraz daha az birbirine yapıştırırdı diye düşünüyorum...
Arkasında Yazanlar/Vaadettikleri:
Bir de daha önce yapmadığım bir ilki gerçekleştiriyorum tarararaaaammm kendi gözüm ve kirpiklerim üzerinde de bir swatch yaptım:

Rimel Uygulanmamış Hali: Bknz ne kadar mutsuzum!


 veee bir Rimel'i sürdükten sonra bir mutluluk bir mutluluk ! :PPPP


Göz makyajımda kullandıklarım: Flormar 4'lü far+Pastel Rimel ve Hediye Göz Kalemi Show by Pastel Long Lasting Eye Liner. (Rimel 2 kat uygulanmıştır.)

Tamamen objektif yorumlarım:
*Rimeli gerçekten beğendim. İhtiyaçlarımı karşılayacak yapıda.
*Fırçasını eksik buldum sadece tek kusuru bu benim açımdan, sanki biraz kirpikleri birbirine yapıştırıyor.
*Göz Kalemi bir saatten sonra akıyor maalesef ki. :((((

Bence, kalem değil ama "maskara" almaya ve denemeye değer bir ürün, memnun kalacağınızı düşünüyorum. Benim bu aralar favorim. Uygun bir fiyata iyi bir maskara arıyorsanız yanında kalemiyle birlikle bal baklava olur bu ürün size ama kalem akmasa eyiydi tabiii. -___- Umarım bu rimeli almak isteyenlere ya da iyi bir maskara arayanlara yardımcı olabilmişimdir...;) Herhangi bir sorunuz olursa mail adresimden ulaşabilirsiniz.

Görüşmek Üzere, şimdilik bu kadar.SEVGİLER...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder