24 Nisan 2012 Salı

Bir Alışverişkoliğin Dramı =D

Geçen hafta şöyle bir dolaşıp çıkayım dediğim Watsons'dan yine koca bir poşeti yüklenerek çıktım. :P Vallaha ihtiyaçtı aldıklarım yahuuu. Rimelim kurudu, duş jelim bitti, ıslak mendilim kalmadı, eh göz kapatıcısı da almayı istiyordum deyip bahaneleri sıralayayım :P Bu arada aldığım ürünlerin (en azından birkaçının) ayrıntılı incelemelerini de yazıcam. ;) Gelelim aldıklarıma:
1- Watsons Kataloğu ve çiçekler :P ( bööö değil tabii ambiyans açısından, her şey sanat için :P ) Pastel Ruj: Ayrıntılı yazısı yakında...

2- Pastel EX Press Volume + Length Maskara ve Göz Kalemi Hediyesi: Öyle çok sevindiğim ürünler oldu ki... Almayı çoook uzun bir zamandır istiyordum ve göz kaleminin de hediye olması katmerli bir sevinç yarattı bende. İlk sürdüğüm anda sadece "ohaaaaaaaaaaa" dedim. Neden mi? Ayrıntılı yazısı gelecek...... ;))))

3- Garnier Kafeinli Kapatıcı Roll-On: Denemek için çıldırdığımı daha öncede şurada bahsetmiştim. TIK TIK Denedim, bu ürün için de ayrıntılı bir post hazırlayacağım.

4- Bebak Acı Badem Sütü: Anneannemin de benim de vazgeçilmezim. Her ne kadar içerisinde metil paraben bulunsada... hangisinde yok ki? :(( yinede severek kullanıyoruz. Bir de bu acı badem sütünün kutu şeklinde olan kremi de var ki o da çok güzel bir ürün. Kışın bir kurtarıcı oluyor bence.

5- Watsons Cream Body Wash: Evet duş jelleri yenilendi! Daha önce bu ve şu yazımda :P TIK / TIK severek kullandığımdan bahsetmiştim. Ben şeftalili olanını tercih ettim. Misleeeeeer gibi şeftali kokuyor. Duşta öyle buram buram kokan duş kremi duştan sonra pek hissedilmiyor. Fakat zaten ne kadar uzun süre güzel kokması beklenebilir ki bir duş kreminden? En fazla keyifli bir duş yaşatabilir. Temizlemesi ve köpürmesi gayet kıvamında. Vazgeçilmez banyo ürünlerimden.

6- Watsons Islak Mendil: Okyanus kokulu olanını tercih ettim. Bayılıyorum(daha öncede bahsetmiştim burada TIK, her zaman da alırım, başka hiçbir ıslak mendili sevemiyorum. Elinizi sildikten sorna yapış yapış bir his bırakmıyor, alkolsüz ve kokuları muhteşem. Bir de sakuralı olanı var bakalım tek denemediğim o ve greyfurt kokulu olanı...

Yani şimdi Watsons'a gidip ojelerin çarşaf gibi boy boy serildiği raflardan oje almamak olur muydu? Olmazdı tabiii... :P Eee yaz kapıda, herkes cıvıl cıvıl, renkler kıpır kıpır. Deri atıyoruz yılanlar gibi mevsim değişikliğinde :PPP ve dolayısıyla da renk seçimleri de değişiyor. Kışın mat ve koyu renkleri tercih ediyoruz, yazın daha bir rengarenk olmayı seviyoruz. :))

Resmen gelde beni sür demiyor mu bu ojeler? Fotonun üstüne numaraları yazdım ve bu güzelim ojelerle swatchlarda yapacağım bol bol. 188. numara benim favorim, bayıldım bayıldım bayıldım! 159. numara çok tatlı bir şeker pembesi içerisinde güneşte ve ışıkta parlayan minik minik simler var ama abartılı boyutta değiller 188 gibi, 110'un vurulduğum taraflarından biri içerisinde büyük sim parçaları olması... Ojenin üstüne muhteşem duruyor bence. Pastelin ojesi ise en sevdiğim yeşillerden... Çok severek aldım hepsini. Yakında swatchlar da yapacağım.

Benden şimdilik bu kadar. Umarım okurken eğlenmişsinizdir. :) Hepinize kucak dolusu SEVGİLER...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder