30 Haziran 2012 Cumartesi

Watsons'tan Son Aldıklarım

Baktım uzun süredir Watsons'a gitmiyorum. "Çok büyük bir eksik!" diye düşünüp tuttum Watsons'un yolunu. =D Aldıklarımın çoğu ihtiyaçtı bu yüzden hayıflanmıyorum bu sefer, şu anda içim rahat. Fakat yinede elimdeki ürünleri bitirmek için bir Project Pan patlatmayı da düşünmüyor değilim. :D Neyse şimdi aldıklarıma gelecek olursak:




1-Rexona Nature / Doğal Öz İçerikli Deodorant: Benim yaz aylarındaki kurtarıcım Rexona'dır. Bu yüzden de hiçbir zaman elimin altından eksik etmem. Yalnız bu ürün var mıydı yeni mi raflarda yerini almaya başladı bilemiyorum ama çok güzel kokuyor. Alkol de içermiyor ayrıca.

2-Rexona Cotton Compact Deodorant: İkisi bir arada satıldığı için fiyatı da uygun gelince aldım. Küçüğü çantaya atıp kullanıcam. Bu arada tümü Pudralı. Bu yüzden dikkatli kullanılmasında fayda var aksi taktirde iz bırakabiliyor.

3-Vaseline Cocoa Butter: Vaselin'i severek kullandığımı cümle alem öğrenmiştir artık. =) Özellikle kavanozda olanları normal boydaki losyonlardan daha fazla seviyorum. Kokusu çok kalıcı değil ama ben çok seviyorum, vazgeçemeyeceğim ürünlerden biri...

4-Garnier BB Krem: Zaten daha öncede bahsetmiştim. Çok sevdim. İlk aldığımı da bitirdim, hiçbir sorun yaşamadım. Kullanmaya devam edeceğim bu yüzden. Benim aradığımı ve ihtiyacımı bir fondotenden daha fazla karşılıyor. Bu arada BB Kremle ilgili yazımı okumak için Tıklayın

5-Nivea Fruity Shine Dudak Nemlendiricisi: Annem için aldım, benim gözüm görmesin. Çünkü hiç sevmiyorum. Normalde gloss tarzı dudakta pırıl pırıl, ışıl ışıl duran ürünleri severim. Fakat eski Nivealarla kıyaslanınca dudaktaki o doğal duruşunu bulamıyorum. Kokusunu da hiç sevmiyorum. Ne bileyim sevemedim gitti ben eski Niveaları geri istiyorum. :(

6-Nivea Pure&Natural Süt ve Ballı Dudak Nemlendiricisi: Bu seriyi denemiştim. Dudak ürünü de çıkınca alayım dedim. Çok sevdim, özelliklede bal ve sütün kokusunu sürdüğümde alabiliyorum. Diğerinin yerine bunu kullanırım daha iyi.

7-Superdrug Zeytinyağlı Duş Kremi: Jellerden ayıran özelliği nemlendirme özelliğinin olması sanırım. Zeytinyağınla alakası olmayan bir kokusu ama çohhh güzel kokuyor be yav... 1.99 fiyatı da her zaman alırım, yedeklerim. Superdrug hayvanlar üzerinde deney yapmıyor ayrıca.

8-Superdrug Mandalina&Bergamotlu Dul Jeli: Mis mis mis... Mandalina kokuyor. Temizlemesini de beğeniyorum. Aç aç kokla dur. :D 


9- Watsons Yaseminli Duş Jeli: Buram buram yasemin kokuyor. İndirimdeyken aldım yedekledim. Çünkü ben yazın duş jeli canavarına dönüşüyorum. 1-2 haftada bir tane bitirebiliyorum. Bu yüzden de yedekliyorum. :)


10-Watsons Çilek Kokulu Arındırıcı Duş Jeli: Temizlemesi çok güzel. Tek bir tane kalmış onu da ben aldım. :))) Kokusunun çilekle bir alakasını göremedim ama ben yinede seviyorum. Çokta sevilen bir ürün.


11- Watsons Yaban Mersinli Peeling: Keyif için alınabilecek bir ürün. Çokta ihtiyaç değildi ama ben seviyorum yazın peeling yapmayı. Kokusu çok hoş. Ellerime bile yapsam kardır. :D


12-Neutrogena Greyfurtlu Yüz Yıkama Jeli: Sivilceleri önlediğini vaad ediyor ama ben bir süre kullanıp yorum yapmak istiyorum. Şimdilik sadece 3-4 defa kullandım.


13-Pastel Kokulu Oje: Ben daha önce naneli, greyfurtlu, çikolatalı olanını almıştım ve tarçınlıyı görünce rengi çok hoşuma gitti tam yazlık bir renk. Seve seve kullanırım ben bunu. Yakında hepsini sürüp bir post hazırlayacağım kokulu ojelerle ilgili.


14- Komili Pişik Kremi: Dirseklerim için aldım. İçeriğindeki çinko kararmaları önlüyormuş. Yaz mevsimi için bir kurtarıcı bence. Aslında Rossmann'dan alacaktım. Çünkü Rossmann'ın bu tip ürünlerini daha çok beğeniyorum. Bu biterse Rossmann'dan alabilirim. 


Benim aldıklarım bunlardı. Şimdilik görüşmek üzere, sevgilerimle...


1 yorum:

  1. Watsons'un ürünlerini ben de genel olarak beğeniyorum özellikle duş jellerini çok seviyorum.Ayrıca bloğunuzu beğendim benim de bir bloğum göz atarsanız sevinirim.

    YanıtlaSil