14 Nisan 2012 Cumartesi

Garnier BB Krem

Garnier BB krem sonunda Türkiye'de de çıktı ve bu habere çok sevinen ben, bloglarda ve mağazalarda görmemin etkisiyle, gaza geldim hemen akabininde Rossmann mağazalarından bir tane alıverdim. =)) İlk BB krem deneyimim Garnier ile oldu. Bu ürün hakkında olumlu olduğu kadar olumsuz da birçok yorum okudum. Şu anda seveni de var sevmeyeni de... Tüm olumlu ya da olumsuz görüşleri bir kenara bırakıp kendim deneyip sonucu görmek istedim. Garnier ürünlerini severek kullanan biri olarak denemekten bir zarar gelmez diye düşündüm. Sadece 4 defa kullandım. Aslında uzun süre kullanıp yorum yapmak istiyordum fakat ürün bu kadar revaçtayken dayanamadım. PS: ((Belirtmeden geçmek istemiyorum önümüzdeki günlerde herhangi beklenmeyen bir durum ortaya çıktığında, ki inşallah herhangi bir olumsuzluk yaşamam, sizleri de bilgilendirmeye çalışacağım. ))

Gelelim ürün hakkındaki yorum ve görüşlerime:


*Kremin yapısı yağlı ve sürüldüğünde cilde parlak bir görünüm veriyor, transparan ya da normal bir pudrayla cildin parlaması önlenebilir fakat yağlı cilde sahip olanlarda sivilce oluşumunu tetikleyebilir diye düşünüyorum. Benim cildim karma ve şimdilik(4 kullanımda) bir sorun yaşamadım, umarım yaşamamda...
*Açık ve koyu olmak üzere şu anda 2 tonu mevcut. Ürün 50 ml. Aşağıdaki fotolarda elimin üzerinde Garnier BB Krem uygulanmamış ve uygulanmış hallerini göstermeye çalıştım:

BB Krem Uygulanmamış Hali:



BB Krem Uygulanmış Hali:

 *Kapatıcılık olarak fondoten kadar etkin derecede bir kapatıcılık beklemek pekte doğru değil bence... Cildi sorunlu olmayan biri için kapatıcılığı yeterli sayılır derecede, ama cildinizde sivilce, iz vs... gibi sorunlar yoğun bir şekilde varsa pekte yeterli olabileceğini sanmıyorum. Ürünün kokusunu yoğun bulanlar ve beğenmeyenler var. Fakat ben güzel kokuların cazibesine dayanamayan biri olarak ürünün kokusunu çok sevdim, beni rahatsız etmedi. Bu durum bünyeden bünyeye değişiyor tabi. Koku konusunda daha hassas olanlar beğenmeyebiliyor, fakat bence öyle aman aman yoğun bir kokusu yok. Almadan önce yinede denemenizi öneririm, ne olur ne olmaz...

Garnier BB Kremin Üzerinde Yazanlar ve İçeriğinde Bulunanlar:




 İçerik Listesi:

Sonuç Olarak: Mucizevi değil ama ben bu ürünü sevdim ve beğendim. Neden mi?

*Cildime tam istediğim gibi sağlıklı bir ışıltı katıyor.
*Cildime doğal bir renk verip vadettiği gibi cildimi pürüzsüzleştiriyor.
*Cildimi fondoten gibi yoğun bir şekilde kaplamıyor(cildin nefes almasını sağlıyor), yapay bir görünüm vermiyor. 
*Kokusunu ve nemlendirmesini beğendim.
*Günlük kullanım için oldukça uygun.

Baştada söylediğim gibi yağlı ciltler için pek uygun olmayabilir.(Sivilce oluşumunu tetikleyebilir.) GKF 15 yerine daha yüksek bir güneş koruma faktörü içerebilirdi. Benim söyleyebileceklerim bunlar. Deneyip denememek size kalmış. Şu aralar Watsons'da, Rossmann'da, Gratis'de BB Kremde indirim yapmış durumda ben 16.95'e aldım. Belki ilerleyen günler de fiyatı daha da düşebilir... (Ps: Garnier'in kafeinli roll-on göz altı kapatıcısını da denemek için çıldırıyorum, eğer deneyeniniz varsa görüşlerini yazabilir mi?)

Şimdilik görüşmek üzere. Kendinize iyi bakın, kucak dolusu SEVGİLER...

5 yorum:

  1. kafeinli roll-on değil de kapatıcısını diyorsan, denedim :) açık ton olanını, göz altı morluğun yoksa mükemmel soft doğal deyip bitirmek istiyorum :) ayrıca postunla da bb'sini almamaya karar verdim, hem spf15 hem yağlandırır :(

    YanıtlaSil
  2. ben de denemek istiyorum bb kremi cilt tipim kuru ve kapatıcılığa ihtiyacım yok o yüzden memnum kalıcağımı düşünüyorum :)
    roll-on kapatıcının da açık tonunu kullanıyorum çok memnunum yapısı hafif ve çok kolay dağıtılabiliyor aydınlık görünüm veriyor.

    YanıtlaSil
  3. *litomelo: sağol canım yorumun için :) dediğim gibi kremin yapısı yağlı ve eğer yağlı bir cilt tipine sahipseniz daha da beter yağlandırabilir ve 15 faktör yerine daha yüksek bir koruma sağlasa daha iyi olurmuş...

    *Sare: teşekkürler yorumun için :) cilt tipin karma ya da kuruysa önerebileceğim bir ürün, kullanan başka bloggerlarda sivilceye yok açtığını okudum(cilt tipleri yağlıymış), ama ben kuru ya da karma ciltlerde herhangi bir soruna yol açabileceğini pek sanmıyorum... umarım da öyle olur =)

    YanıtlaSil
  4. kafeinli roll-on göz altı kapatıcısını bir yılı aşkındır kullanıyorum ve aşırı derecede memnunum göz altlarım biraz kahverengilik var çok güzel kapatıyor,ayrıca kremsi yapısı sayesinde uygulaması çok rahat.Ve de güzel aydınlatıyor. hiç zararını da görmedim birçok göz altı kapatıcısını denedim en memnun olduğum bu ve üründen vazgeçmeyi de düşünmüyorum :) bu üründen bu kadar memnunken dün de bu garnier bb krem çok ilgimi çekti rafta görünce ve denemek için çok sabırsızlandım bir bakayım dedim netten neler diyorlar diye en güzel sen anlatmışsın en kısa sürede alıp denemek istiyorum bu güzel açıklayıcı anlatımın için teşekkürler. :)

    YanıtlaSil
  5. *Nurdan çok teşekkür ederim yorumun için, açıklamalarımla yararlı olabildiysem ne mutlu bana. :)) Garnier'in göz altı kapatıcısını gaza gelip sonunda alabildim. =) Dediklerine katılıyorum, bende çok beğendim kullanmaya başladığımdan beri. Doğal ve hoş bir aydınlık vermesi hoşuma gitti. BB Kremi'de 15 güne yakındır kullanıyorum, hiçbir şikayetim olmadı. İnşallah kullandığında sende memnun kalırsın, sevgiler... :)

    YanıtlaSil