13 Eylül 2011 Salı

The Body Shop Lip Balms

Body Shop'dan aldığım ilk ürün çilekli dudak balmıydı ve şu an vardığım kanı ise minnak boyutuna rağmen bu kremin asla bitmeyeceği oldu. *_* 2009'da falan almıştım hala ve hala bitmedi bitirmek için çok çaba harcadım ama olmuyor... Beğendin mi derseniz... İlk zamanlar evet, ama sonradan sıkıldımmm! *_* 


Bir kere elle sürülmesi dezavantajı benim için(çantamda taşımak istemiyorum bu yüzden), bir de kokusu da çok beğenilmesine rağmen benim içimi bayıyor nedense. Nemlendirmesi iyi sayılır ama ben Vazeline ya da Nivea'nınkileri daha çok seviyorum. 


Yalnız bunun karpuzlu olanı var ki o şahane hatta keşke onu alsaymışım. Günün birinde bu krem biterse alacağım mutlaka. Umudumu yitirmeyeceğim bitireceğim bir gün...
Vanilyalısı güzel, sırf kokusu için katlanılır. Fakat bu da bitmiyor kardeşim. Dudağınıza sürdünüz mü aha da bembeyaz bir dudak oh la la! :) Aslında ben "Merry Cranberry" olanı almak istiyordum o güzel renk veriyormuş dudağa. 

Bu kremler bitmez sanırım kullandıkça artıyorlar ama dediğim gibi bitiricem, kararlıyım. =D Bitirdiğim gün kaleden 21 pare top atış emri vereceğim. =P Alıp almamak size kalmış fakat; benim şahsi tercihim maalesef bir daha almamaktan yana olacak bu gidişle. Herhangi bir balm da aynı işi görüyor bence...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder