5 Eylül 2011 Pazartesi

Golden Rose 52

Bayram tatili vesilesiyle Seferhisar'a gitmiştim. Güzel bir tatil geçirdim bol bol yüzdüm, eğlendim. Zaten üniversitenin açılmasına da az kaldı ve bu tatil benim için iyi bir moral oldu.Bu aralar mavi renge takmış durumdayım. Bende ara ara farklı dönemlerde böyle renk takıntıları oluyor işte. Hani denizin yüzeyine güneş ışınları vurur ya ve yüzeyi ışıl ışıl parlar... Sanki bu oje de bana bunu çağrıştırdı (tamam tatil modundayım hala! XD)
Anca 3 kat sürünce bu rengi verdi. İlk katta bu rengi vermiyor haberiniz olsun. Şeffaf mavi bir renk veriyor ve bence güzel olmuyor. Numarası 52

2 yorum:

  1. mavi denildiğinde ben direk koyu mavilere giderim ama bu tonda çok güzel durmuş... fon harika :)

    YanıtlaSil
  2. teşekkürler canım :) hem ojeyi göstermek hem de sanatsal bir çalışma ortaya çıkarmak istedim =PPP

    YanıtlaSil