8 Nisan 2012 Pazar

Blogcuğuma Dönüş :)))


Aslında tam bir dönüş sayılmaz şimdilik ama yinede öyle dileyelim =))) Ah dostlar vay benim halime... Son 2 aydır birrrr sürü şey yaşadım. CANIM SEVGİLİM'İN doğup, büyüdüğü memleketine gittim ve ailesinle tanıştım. (Kendisi Mardin'lidir.) 1 haftada ufak bir Mardin turu yaptım, lafın arasına sokuşturup şunu söyleyeyim; Ülkemizin her köşesi bir cennet, cehennem haline getirmeye çalışanlar ise bu ülkenin birlik ve beraberliğini istemeyenlerdir. Ben gerçekten kültürünü çok beğendim Mardin'in. Zaten daha sonra Mardin'le ilgili güzel bir gezi yazısı hazırlamayı, bir haftaya sığdırabildiklerimi sizlerle paylaşmak istiyorum...

Gönül isterdi ki uzun bir süre ara vermeyeyim ama şartlar bazen zorluyor insanı buna. Yakında yaptığım alışverişleri, denediğim ürünlerle ilgili bilgileri sizlerle paylaşmaya devam edeceğim. Önümüzde dolu dolu 2 vize haftası var. Bir an evvel hayırlısıyla geçmesini diliyorum. Bu arada bölümümden dolayı çok mutsuzum. Şu an 2. sınıfa gidiyorum ve bölümüm Almanca ile ilgili. Senelerdir (en az bir 10 sene var) İngilizce eğitimi aldım, zaten yabancı dil mezunuyum. Fakat biraz açıkta kalma korkusu biraz da araştırma yapmadan seçtiğim bir bölüm oldu bu. Ciddi anlamda bir açmaza sürükledi beni bu aralar. Derslerin ağırlaşması ve ilk dönemden alttan bıraktığım derslerin İzmir'den İstanbul'a kadar uzanabilme kapasitesi de bunda etkin sanırsam. Bu sene ciddi ciddi tekrardan sınava girmeyi düşünüyorum. Bir yandan da başladığım bir şeyi yarım bırakmakta istemiyorum. Böyle bir çelişki işte...

Ayrıca Sevgilim'i askere yolladım. Bu geçici ayrılığın da üzüntüsü büyük bende. Ayrılık kısa süreliğine de olsa gerçekten acı verici. ALLAH en acı ayrılıktan korusun ve herkese hayırlı ömürler versin diyorum... Yine de kendimi teselli etmeye çalışıyorum bir şekilde. Ailemle ilgileniyorum, kitap okuyorum, alışveriş yapıyorum, ev-okul-arkadaşlar üçlemesi vs... şeklinde. ^_^ Şükretmeye çalışıyorum her şeye rağmen... Hmmm bir de bu aralar fazlasıyla alınganım... Olmadık yerde bir olumsuzluğu üstüme çekmeyi başarabiliyorum. =))) İnsanların gerçek yüzlerini de bol bol görüyorum bu aralar. Bu son yaşadığım şeylerden şunu anladım ki; bir insan ne kadar olumsuz düşünürse o kadar negatif ve olumsuz şey başına geliyor. Olumlu düşünmek ve insanları olduğu gibi kabul etmek lazım sanırım. =)

Gelelim alışverişlere, son 2 ayda Rossmann'a dadanmış durumdayım. Geçen haftalarda 1 haftada 4 kere Rossmann'a gittim. Nasıl başardığımı sormayın, oldu işte. =D Gelip gidip oradan bir şeyler aldım. Hatta öyle abarttım ki sırf iş olsun diye gidip diş fırçası kutusu bile aldım, çok ihtiyacım olmadığı halde. Kendime gereksiz şeyler alma dalında madalya takıcam bu gidişle... ^___________^ Bunun adına depresyon diyorlar sanırım. =DDDD Neyse sevgili izleyicilerim bunlarda geçecek ve her şey güzel olacak diye teselli ediyorum kendimi. Napalım hayatta bazen her şey istediğimiz gibi gitmiyor ya da olmuyor değil mi? ;)

Şimdilik vizelerden sonra yeni alışverim ve ürün deneyimlerimde görüşmek üzere diyorum... Sağlıklı, mutlu, umutlu ve huzurlu kalın SEVGİLERİMLE... =)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder