26 Aralık 2011 Pazartesi

Avon Siparişlerim

K13 katoloğundan verdiğim siparişlerim çoktan gelmişti fakat zaman bulamadığım için koyamamıştım. Kısmet bugüne oldu. Buyrun aldıklarım: 

1. Avon / Naturals Karpuzlu Vücut Losyonu: Sakız gibi kokuyor, nemlendirmesi orta. Losyon sonuçta zaten büyük bir beklenti içine girmekte saçma olur. Fiyatı ucuzdu aldım. :)

2. Avon / Christian Lacroix Rouge EDP: Baharatlı değişik bir koku. Kalıcı sayılır. Arkadaşım bana geliş fiyatından verdi. Normal fiyatı 74 TL civarında.

3. Avon / Kiss&Go Ruj / Iced Champink: Bu ruju ileride yapacağım hediye çekilişinde hediye olarak vermeyi düşünüyorum. Hoş bir pembe tonu bence esmer tenlilere çok yakışır.

4. Avon / Kiss&Go Ruj / Raisin Wine: Bordo mu desem kırmızı mı bilemiyorum, ya da turuncuya yakın bir kırmızı mı desem adlandıramıyorum. :D Daha önceki rujum kayboldu, ben de yenisini almak zorunda kaldım. Diğer bloglarda da oldukça beğenilen bir ruj.

5. Avon Care / Jojoba Yağı İçeren Dudak Parlatıcı: İşte ben bunu çok severek kullanıyorum. 10ml'lik minik bir tüp içinde. Dudaklara hafif bir pembe renk veriyor. Yanındaki kardeşiyle beraber geldi. :D

6. Avon Care / E Vitaminli & Üzüm Çekirdeği Özlü Dudak Balmı: Üstte bahsettiğim parlatıcıyı alabilmek için, sipariş ettim. Çünkü bunu alana diğeri bedavaydı. 1 taşla 2 kuş. :D Nemlendirmesi iyi, çantamda taşıyorum, dudaklarım kurudukça sürüyorum. :)

7. Avon Super Shock Kalem Far / Princess Pink & Royal Velvet: En iyiyi en sona sakladım. Normal fiyatı 23 TLydi. Fakat %50 indirim yapmışlardı. 11.50'ye aldım. Denemek için aldım; çünkü diğer bloglarda çok övülüyordu. Avon'un farlarını öyle aman aman sevmem ve almam. Fakat bu far... Hem çok pratik hem renkleri çok güzel hem de dumansı bir göz makyajı elde etmenizi sağlıyor. Açık rengi gözlerinizin iç kısmına, koyu rengi ise dış kısmına sürüp, fırça yardımıyla karıştırıyorsunuz. 2 dakikada göz makyajınız tamam. Özellikle sabahları geç kalmışsanız 5 dk içinde makyaj yapmanız gerekiyor ve dışarı bir an evel pöşkürmeye hazırlanıyorsanız size bayaa yardımcı olur bu ürün. =DDD İndirime girince diğer renklerinden de alacağım.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder