28 Aralık 2011 Çarşamba

Maybelline Affinitone Allık

Aslında Maybelline'nin pudra, rimel ve rujlarını beğenerek kullanırken, bu allık tam olarak bir fiyasko oldu benim için. Bu kadar kötü olabileceğini bilseydim kesinlikle almazdım. 
Günlük kullanım için uygun olsada benim allık anlayışıma tamamen ters bu ürün. Renk vermiyor, ancak kazımam gerekiyor sürmem lazım olduğunda. Bitsin diye uğraşıyorum. Bir daha da tövbe almam. Hafif bir makyaja, süt beyaz teninde olanlara uygun fakat renk vermiyor, benim bir allıktan beklentim; sürüldüğü anda renk vermesi+kalıcı olması. Oysa ki bu allık birkaç saat içinde yok olup gidiyor. İçinde belli belirsiz simler var ama pek belli olmuyor sürüldüğünde. Ayrıca fırçasını hiç beğenmedim.
Merak eden için no'su 73 Pink Amber. 

Bir daha almayacağım makyaj malzemelerinin arasına girdi kendisi.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder