29 Aralık 2011 Perşembe

Yeniyıl Dileklerim...


Sarılıp sarmalanmaların;) en bol olduğu kış mevsiminde, ailenin ve sevenlerin bir araya geldiği ♥, mağazaların, sokakların ve hatta evlerin ışıl ışıl süslerle süslendiği ♥, bacalardan dumanların tüttüğü ♥, evlerden mis gibi yemek kokularının yükseldiği ♥, kestanelerin sobada pişirilip afiyetle mideye indirildiği ♥, sofraların mis gibi birbirinden güzel yemeklerle donatıldığı ♥(özellikle rus salatası, patates kızartması, kola, bol soslu makarna, kuru fasülye pilav daha ne olsun oh la laaaaa ♥) sıcacık çayların ve nescafelerin içildiği ♥, bol kahkahalı sohbetlerin gerçekleştiği ♥, deli gibi alışverişlerin yapıldığı ♥, yeni bir sayfa açmak için en en en ama ennn özel ♥ ve güzel gün ♥ YILBAŞI ♥♥♥ benim için...Yılın en en en en en vee ennnnn güzel günü YILBAŞI bence... ♥♥♥ 
Tam 5 ay önce blogumu açmıştım. Sevgili Takipçilerimin ve takipçim olmasalar bile bloguma uğrayanların yeniyılını en içten dileklerimle kutluyorum. Bu yıldan ailem, sevdiklerim ve kendim için beklentilerim klasikte olsa; önce sağlık, mutluluk, huzur, bol şans, bol başarı... Umarım güzel dileklerimiz kabul olur. Aileniz ve sevdiklerinizle sağlıklı, mutlu ve huzurlu bir yeniyıl geçirmeniz dileğiyle. Her şey gönlünüzce olsun... Daha nice yeniyıl dilekleri kutlamak nasip olsun diyorum ve 2011 yılının son postunu yolluyorum. Yüzümüzden gülücükler eksik olmasın inşallah, 2012 hepimiz için bomba gibi geçsin. Kendinize iyi bakın, seneye görüşürüz diyip bu iğrenç ötesi espriyi yaptıktan sonra balkondan aşağıya atlıyorum... =DDDD

1 yorum: