17 Aralık 2011 Cumartesi

Biten Ürünler #2

Karşınızda gurur tablom :P Bitirmek almak kadar kolay olmuyor sanırım =D


1. Watsons Bademli & E Vitaminli Peeling: Yazın almıştım, aslında kese ve fırça gibi ürünler de peeling etkisi görüyor. Bu yüzden sadece yüz gibi hassas bölgeler için peeling kullanmayı daha çok tercih ediyorum. İçerisinde orta boy partiküller var, kokusunu sevmedim böyle acı badem mi desem ilaç mı desem bilemedim.

2. Schwarzkopf Saç Bakım Kürü: Schwarzkopf'un çoğu ürününü kullanıyorum (Şampuan, Sıvı Saç Kremi vs.) ve pek çoğundan da memnun kaldım. Cansız ve donuk saçlar için olan bu ürünü de 3. dk içerisinde saçları onarıp bakım yapıyor.  Ayrıca, saçları kolay taranabilir ve parlak bir hale getiriyor.

3. Schwarzkopf Liquid Silk Gloss: En sevdiğim şampuanlarımdandır kendisi. 3 sene önce deniz suyunun mahvettiği saçlarımı kendine getirmişti. Saçları pırıl pırıllll yapar. Kaç tane kullandığımı hatırlamıyorum ama çok memnunum. Şu aralar pek ihtiyaç duymuyorum, Otacı'ya sardığım için... :)

4. Otacı 10 Bitkili Şampuan: Kokusuna aşık oldum, içine terebentin koydum ve o şekilde kullandım. Aslında öyle çok üstün bir etkisi yok ama bir kötülüğünü de görmedim. :P Defne-Zeytinyağlı olanı aldım şu an onu kullanıyorum. Şöyle bir durum var Otacı kullanmaya başladığımdan bu yana küçük saçlar fışkırıyor kafamdan. =) Çoğu şampuana oranla nispeten çok daha iyi bir performans sergilediğini düşünüyorum saçlarımda...

5. Watsons Duş Kremi: Kokusu müthiş şu an 3. şişeyi bitirmeye uğraşıyorum.

6. Neutrogena Yüz Yıkama Jeli: Beğenmedim yüzümü kurutuyor, kokusu çok hafif ama bir garip sevmedim. Loreal'in temizleme jelleri daha güzel. Bir daha da almayacağım. Neutrogena'nın greyfurtlu ve güzek kokulu serisini deneyeceğim ama. Hem meraktan hem de methini çok duydum.:)
 

7. Avon Gliserinli El & Tırnak Kremi: Avon'un el kremlerini oldum olası beğenmişimdir zaten (mutlaka daha öncede söylemişimdir blogumda). Hayatımın bir döneminde (ortaokul, lise, üniversite...:D) mutlaka çeşitli el kremlerini kullanmışımdır. Bu kreminde hoş ve hafif bir kokusu var, nemlendirmesi de iyi. E Vitamini ve Gliserinle formüle edilmiş. Geçen sene yılbaşı kataloğundan indirimdeyken almıştım. Paketi çok tatlı ama değil mi? ^_^ Alışkanlık mı desem ne desem bilemiyorum. El kremlerini seviyorum paketleri güzel ve şirin olsun yeter. :D 

8. Isana Aloe Vera'lı El ve Tırnak Kremi: Rossmann'ı keşfettiğim gün, mağazada yapıştığım ilk krem bu oldu. Hem fiyatı açısından da oldukça cazipti, aldığım için de hiç pişman olmadım; çünkü bu krem müthiş. Ellerim yumuşacık oluyor, ertesi gün tekrar krem sürmeme gerek kalmıyor. İçeriğinde Aloe Vera, E Vitamini ve Keratin var. Nice pahalı kremlerden bile daha etkili. Bitince tekrar tekrar alıcam sanırım. Isana'nın çoğu yerde övüldüğünü görmüştüm artık hak veriyorum. Rossmann alışverişimde yakında burada olacak. ;)

9. Rexona Stick Deodorant: Yıllardır kaç tane bitirdiğimi hatırlayamıyorum bile ama ben Rexona'ya ba-yı-lı-yor-um! Üstüne tanımıyorum başka hiçbir ürün Rexona'nın yerini tutmuyor. Ter kokusu diye bir şey kalmıyor ayrıca kokusunu çok seviyorum, hoş ve ferah. Abartısız 6 yıla yakın Rexona kullanıyorum. Günün birinde daha iyisini bulana kadar Rexona ile yola devam. :)

10. Diadermine Göz Makyajı Temizleyicisi: Kesinkes uzak durulması gereken bir ürün. Göz makyajınızı çıkarayım derken gözünüzü oymanıza sebebiyet verebilir. Diadermine'in krem ve yüz temizleyici ürünlerini sevmeme rağmen, hatta annem, anti-age kremlerini beğenerek kullanmasına rağmen olmadı bu.

11. Agiss Aseton: Oje'yi düzgün bir şekilde temizliyor, kullandığım asetonlar içerisinde en iyilerinden biri diyebilirim 3.şişem buydu ve bitti. Kipalarda bulmak mümkün. İçeriğinde üzüm çekirdeği yağı var+tırnakları sarartmıyor, besliyor ve nemlendiriyor. Üstelik kokusu rahatsız edici klasik bir aseton kokusu değil, parfümlü güzel bir kokusu var. Bittikçe tekrar alırım.

Darısı diğer ürünlerimin başına. =) Görüşmek üzere. Herkese kucak dolusu sevgiler...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder