22 Temmuz 2011 Cuma

Biten Ürünler #1

Elimdeki ürünleri bitirdiğimde gerçekten mutlu oluyorum. Fakat bazı ürünler oluyor ki(özellikle makyaj malzemeleri, yüz bakım ürünleri...) bitirmeye çalıştıkça kabusa dönüşüyorlar sanki bitsin diye uğraşırken miktarları daha da artıyor ve bir türlü bitmiyorlar. Fotoda bulunan bir kaç ürün de benim için bitmek bilmedi. Bunlarda benim son bitirdiğim ürünler:



1.Watsons Cream Body Wash: Watsons duş kremlerini sevdiğimi daha öncede söylemiştim. Sürekli aldığım ve alacağım ürün grubunda.


2.Garnier Saf & Temiz 3 ü 1 Arada Temizleme+Peeling+Maske: Bu ürünün en sevdiğim yanı çok işlevli olmasıydı ama bitmek bilmeyince bıkkınlık geldi kendisinden bir daha alacağımı sanmıyorum daha başka ürünler denemek istiyorum.


3.Diadermine Hassas Göz Makyajı Temizleyicisi: Kullandığım en berbat göz makyajı temizleyicisi ilan ettim kendisini. Bunu gördüğünüz yerde arkanıza bakmadan kaçmanızı tavsiye edeceğim. Diadermine'in nemlendirici kremlerini beğeniyorum ama bu göz makyajı temizleyicisini hiç sevmedim. Özellikle rimel, eyeliner, koyu göz makyajı için pek işe yaramıyor bence ve sildikten sonra kalıntı bırakıyor. Bir daha almam. Bir an evvel bitmesini dileyerek kullandım bunu da.


4.Nivea Arındırıcı Peeling: Nivea markasını çok seviyorum ve bu ürününü de severek kullandım cildimi parlattı. Ölü deriyi temizledi. Duştada kullandım bitsin diye. Kadınlar günü indiriminden almıştık bunu tekrar almayacağım sanırım. Çünkü Yves Rocher'in kayısılı peelingini denemek istiyorum. Yinede normal bir peeling arayanlara iyi bir cevap olabilir. :)


5.Neutrogena Radiance Boost Eye Cream: Göz altı morluklarımı geçirir diye ümit ederek aldığım bu ürün beklentilerimi pekte yerine getirmedi. Sadece nemlendirdi fakat ne şişkinliklere ne de göz altı morluklarına fayda etmedi. Bende bitene kadar kullandım bir daha da almam.


6.Avon Winter Wonderland Lip Balm: Lip balm hastası olduğum için bu ürünü sürekli yanımda bulundurdum, tv izlerken, okulda, kitap okurken vs... bilimum her yerde sürdüm. Bir kaç ayda bitti böylece. Nemlendirmesini ve tadını beğendim.=D

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder