22 Temmuz 2011 Cuma

Vaseline

Bildiğiniz gibi Dünya'nın ilk krem markası Vaseline Türkiye pazarına da sunuldu. Anneciğim önce deneme amaçlı minik kutularından birini almış ama bende çöreklendim kreminin başına. Kokulara karşı acayip hassas biriyim. Güzel kokayım, misler gibi olayım isterim hep... Kakaolusunun hem kokusuna hem de nemlendirmesini çok beğendim. Losyonlarından da denedim. Salatalık özlü vücut losyonuna bayıldım. Yağlı bir his değilde temiz ve ferah bir his bıraktı tenimde. Eğer Vaselin ürünleriyle daha tanışmadıysanız tavsiye ederim. Düzenli kullanımda özellikle kış aylarında kuruyan cildimi canlandırdı. Hafif formülüyle yağlı bir his bırakmadı. Güneşten dolayı oluşan güneş yanıklarıma iyi geldiğini de itiraf etmeliyim sanırım. =D
Sadece krem ve losyonları değil aynı zamanda dudak kremleri de mevcut ;) Severek kullandığım için bahsetmek istedim. Benim en çok sevdiğim ve kullandığım Vaseline Lip Therapy Original (sol baştaki). Kışın soğuktan, yazın sıcaktan kuruyan dudaklarınızı nemlendiriyor ve eksiksiz bakımını yapıyor. Daha ne olsun? Vaseline olsun. =)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder