17 Temmuz 2011 Pazar

İlk Yazım :)


Uzun süredir birbirinden güzel bir sürü blog gezdim ve sonunda ben de bir tane açmak istedim. Daha çok yeniyim ve blog kullanımı konusunda kendimi geliştirmem gerek. Makyaj yapmayı, bakımlı olmayı, kendime özen göstermeyi çok seviyorum. Bu yüzden blogumda genel olarak kozmetik malzemelerinden, makyaj ürünlerinden söz etmek istiyorum. Diğer bloglardan fazlasıyla faydalandım, pek çok ürün hakkında olumlu ya da olumsuz fikir sahibi oldum. Eğer bir ürün satın alacak olsam, hakkında araştırma yaptım ve okuduğum yorumlara göre alıp almamaya karar verdim. Gördüm ki bu tip bloglar gerçekten faydalı oluyor. Bu durumda benim blog açmamda önemli bir etken oldu.Benim bu blogu açmaktaki amacım; denediğim ürünler hakkında bilgi vermek ve sizlere yararlı olacak paylaşımlar yapmak... Umarım kısa sürede bloğuma alışırım ve sizlere yardımcı olurum.

Şimdilik hoşçakalın…

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder