18 Temmuz 2011 Pazartesi

Watsons Alışverişim

Watsons'a bayılıyorummm! Burası benim mabedim. :D Mağazadan bir saatten aşağıya çıkmak mümkün değil.(Sevgilimi de kahrediyorum beklete beklete adam kök salacak :DDD) Gezerken hiç sıkılmıyorum ve neye ihtiyacım varsa rahatça bulabiliyorum. Hem karışan da pek yok (makyaj reyonu dışında, o kadar da olsun ama:) hem de çeşit bol. Bunlar da benim yeni aldıklarım:

1.Watsons Cleansing Nose Pore Tap: Aslında siyah noktam fazla yoktu çünkü kuaföre gittiğimde sürekli burnuma sir yaptırırdım. Son zamanlarda sıcaklardan dolayı kuaföre de pek gidemiyorum ve bu bantları denemek istedim. Kesinlikle çok memnun kaldım. Burnunuzu ıslatıyorsunuz ve bu bantlardan uygulayıp 10-15 dk. bekletiyorsunuz ve sonuç mükemmel. Fiyatı da makul 3.99 TL.

2.Watsons Cream Body Wash / Cantaloupe Scented: Watsons'un duş kremleri benim favori banyo ürünlerimden zaten. Çünkü kokuları bir harika. Çilekli, yeşil çaylı, güllü ve kavunlu çeşitleri de mevcut. Ben mağazada açık bulduklarımdan hepsini kokladım. Yeşil çaylı ve kavunlu olanı mis! Daha önce de çilekli olan duş kremini kullanmıştım. Kesinlikle alın derim, pişman olmazsınız hem de gayet bereketli 1 lt yamulmuyorsam. 7,99'dan 6.99'a düşmüştü, hemen kaptım. :D 4.99 bile indiği oluyor, indirimleri takip edin. ;)

3.Watsons Volumizing Treatment Wax / Beer: Diğer bloglarda bu ürün hakkındaki görüşler çok olumluydu. Görünüşe göre herkes ballı ve biralısından memnun kalmış. Ben de biralısını aldım; çünkü ballısı kalmamıştı. :( Fotodan önce denedim. İlk anda saçlarım yumuşacık oldu. Kokusu çok hoşuma gitti. Bira kokacak diye korktum önce, ama sonra baktım ki alakası yok; çok hoş bi kokusu var. Bakalım birkaç kere daha kullanırsam nasıl olacak... Fiyatı:8.99 TL

4.Watsons Kese ve Duş Fırçası: Banyoda çok severek ve rahat kullanacağıma eminim.

5.Watsons Washproof Plaster: İlkyardım ürünlerinde 2. ürüne %50 vardı.

6.Watsons Laventer Hydrating Body Lotion: Losyonun kokusu bir harika. Lavantanın kokusunu sevenler için... Fiyatı:1.99 TL Ben pek sevmem o ayrı ama anneannem için almıştım.

7.Watsons Ladies Bikini Disposable Razor: Bu jiletlerden sadece bir tane kalmıştı, onu da ben aldım. :P Almaz olaydım ne işe yaramaz bir zımbırtırymış bu. Ne kıl ne tüy hiçbir şey almıyor. Kibarım anca minicikkkk tüycükleri alıyor el üstündeki falan... Aman diyim pek el atmayın buna normal jilet kullanıyorsanız kendinizi jiletlemeye devam edin.

8.Selesta Life Defne Sabunu: Defne Sabununu sivilcelerim için aldım. Günlük yüz yıkama rutinimin yardımcı elemanlarından olacak yakında. :D Umarım faydası olur, zaten doğal şeylerden korkum yok. Ben pek çok yerde sivilcelere ve saça çok iyi geldiğini, gözenekleri açtığını, çok sağlıklı bir sabun olduğunu üstelik de saçı güçlendirdiğini okumuştum. ;))

9.Vaseline Cocoa Butter: Kokusuna bayılıyorum. Nemlendirmesini de beğendiğimi rahatça söyleyebilirim.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder