27 Temmuz 2011 Çarşamba

Nivea Visage Pure Natural

Nivea'ya genel olarak güveniyorum. Sonuçta yılların kozmetik markası. Ayrıca küçüklüğümden beri de Nivea'nın ürünlerini severek kullanıyorum.  

Kadınlar günü indirimi için kipaya gittiğimde %95 doğal içerikli normal ve karma ciltler için olan bu seriyi alıp denemeye karar vermiştim. Fiyatları da %50'ye düştüğü için gayet uygundu. En çok nemlendirici gündüz kremini kullandım. Gündüz kremi olmasına rağmen ben öğlen de sürdüm, gece de sürdüm! XD Temizleme sütünü makyajımı çıkarmak için kullandım. Garnier'in makyaj temizleme sütünden çok memnun kaldığım için bu ürünü sadece bitene kadar kullanıcam. Toniği beğendim. Cildimi yakmadı ve ferah bir his bıraktı. Nemlendirici Gündüz Kremi ise dokusu çok hafif ve kokusu çok güzel bir krem. Nemlendirmesine nemlendiriyor ama benim cildimde çok yağlı bir his bıraktı. Serinin içeriğinde Argan Yağı ve Aloe Vera var. Öğrendiğim kadarıyla Argan yağı da cilde çok faydalıymış.

Faydaları ise:

*Cilt hücrelerinin yenilenmesini sağlar.
*Yaşlanmayı geciktirir.
*Cildi besler ve tedavi eder.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder