31 Temmuz 2011 Pazar

Max Factor Fondoten, Kapatıcı, Bronzer

Geçen sene YKM'den aldığım Max Factor makyaj ürünlerinden bahsetmek istiyorum biraz. Aslında kapatıcı almak istiyordum fakat kapatıyla beraber fondoteni de görüp alınca bronzer da hediye geldi. Çok sevindim hediyeme. ^_____^


Fondotenden bahsedeyim önce. Kapatıcılığını yoğun ve etkili. Ben genelde kapatıcılık yönünden daha hafif olan fondotenleri tercih ediyorum. Çünkü fondoten biliyorsunuz ki gözenekleri tıkıyor. :(( Ben de az sürüyorum fondoteni o da cilt tonunu eşitlemesi için ya da nemlendiriciyle karıştırıp kullanıyorum. Çareyi böyle buldum :) İyi ve kapatıcılığı olan bir fondoten arıyorsanız evet öneririm. ;)

Kapatıcıyı da beğendim, morlukları düzgünce kapatıyor. Yinede ben ruj şeklinde "stick" olan kapatıcıları daha çok seviyorum.

Bronzer'a bayıldımmmm!!! Müthiş güzel. Mineralli olması da cabası. Yüze uygulandığında pırıl pırıl oluyor ve çokta hoş bir renk veriyor. Özellikle yaz için ideal. Ben kışın bronz olmayı pek sevmiyorum. Kışın sadece hafif bir parıltı ve renk versin diye azıcık sürüyorum yüzüme. Aşağıdaki fotodan da anlayacağınız üzere güneşte ve ışıkta parlıyor. Fark ediliyor da. Fakat ne zaman sürsem aaa ne sürdün yüzüne çok hoş gözüküyor diyorlar. :D Fazla sürerseniz disko topuna dönme olasılığınız yüksek ama ben sevdimmmm. =)))) Yalnız hiçbirinin fiyatını hatırlayamıyorum 40-50 civarı arasında olduğunu hatırlayabiliyorum ancak.

Daha yakından görmeniz için bir kaç tane de swatch ekledim:

Fondoten:


Bu da yaydırılmış hali:


Sırada favorim olan Bronzer:


Sevgilerimle, kendinize cici bakın, tatlı ve güzel kalın... :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder