4 Ağustos 2011 Perşembe

The Body Shop Çay Ağacı Yağı

Sivilceler... Hiç olmayacak zamanlarda bir anda yüzümüzde beliriverirler... İnsanı sinir eder, bir şekilde kapatmaya çalışsak bile belli olurlar. Ne zaman finallere çalışsam ya da kızartma türü yağlı yiyecekler yesem(yememeliyim biliyorum!:P) hemen sivilce çıkar bende. Ben de çaresi için pek çok blog ve forum gezdim. Body Shop'ın Çay Ağacı Yağı'nın oldukça övüldüğünü fark ettim. Denedim ve anladım ki övüldüğü kadar varmış! Ufak bir pamuk yardımıyla gece yatmadan önce sivilceme sürdüm. Ertesi gün sivilcem küçüldü. Düzenli bir şekilde her gün sürdüm ve faydasını gördüm. Kokusu güzel değil diye yorum yapmışlar ama ben kokusuna aşık oldum.(Tıpkı kenevirli el kreminin kokusuna aşık olduğum gibi...:P) Ne zaman kullansam dayanamayıp kokluyorum bir süre.=)) Değişik bir kokusu var hatta terebentinin kokusuna benzettim biraz. Fiyatı 12.90'dı. Şimdi 2 al 1 öde başlamış Çağ Ağacı Serisinde...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder