9 Ağustos 2011 Salı

Watsons Bira Özlü Saç Maskesi

Mutlaka bir yerlerde Watsons marka saç maskesinin ne kadar övüldüğünü görmüşsünüzdür. Sanırım herkeste aynı  olumlu etkiyi yaratmıyor çünkü ben bu maskeyi hiç mi hiç beğenmedim. Saçlarım ince telli, kurutunca ilk 1-2 saat gayet havalı gözüküyor sonra puff! sönüveriyor hemen. Şampuan olarakta Pantene kullanıyordum. Watsons'un saç maskesini kullanmadan önce pek bir sorunum yoktu saçlarımla ve bu ürün hakkında o kadar çok olumlu görüş okudum ki... Büyük bir beklentiyle aldım ama hayalkırıklığı yaşadım resmen. Bana hiç yaramadı. İlk kullandığımda gayet güzeldi, saçlarımı parlattı, yumuşak yaptı. Fakat 4-5 kullanımdan sonra ise sonuç felaket. Saçlarımı yağmur gibi dökmeye başladı. Ne zaman saçlarımı tarasam lavabo saç deryası oldu.
Belki kullanan başka birinin saçına çok iyi gelmiştir ama benim saçıma iyi gelmedi. Çok fazla elektriklendi saçım, kafama yapıştı ve çok döküldü. Kullanmayı kesmek zorunda kaldım. Belki saçımın ince telli olmasından dolayı böyle oldu, bilemiyorum. Gerçekten saçımın dökülmeye başlamasından sonra çok korktum ve tüm saç bakım rutinimi değiştirdim. Pantene kullanmayı da bıraktım yerine Otacı'nın 10 bitkili şampuanını ve defne sabunu kullanmaya başladım. Ayrıca el yapımı oldukça yaralı bir maske uyguluyorum saçıma. Hem saçları uzatıyor hem de vitamin ve bitkisel içerikli. Üzgünüm, bir Watsons aşığı olarak ilk defa bir ürününden memnun kalmadım. Bir daha almayacağım ürünler arasında girdi maalesef.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder