3 Ağustos 2011 Çarşamba

The Body Shop Japanese Cherry Blossom Serisi

Ben bir Body Shop aşığıyım ! Duygularımı dışarı vuruyorum burada ve itiraf ediyorum ki en sevdiğim mağaza The Body Shop ! =) İçeri girip ürünleri denemeye bayılıyorum. Body Butter'ın kokusuna bir bakayım, bir parfümleri kurcalayayım, bir duş jellerine bakayım, ay o da süpermiş, ay kokusunu çok beğendim, ay bunu mu alsam, onu mu alsam karar veremedim derkeeen... yarım saat geçmiş oluyor: D Hele bir de geçenlerde olduğu gibi uzun bir süre belirli ürünlerde %50 indirim olunca demeyin keyfime. =P Napalım yani onlarda bu kadar güzel yapmasınlar! :D Geçen sene %50 indirimden faydalanıp bu seti almıştı annem bana. Parfümleri koklarken kokusuna hayran kalmıştım ee seti de indirimde görünce... :) Başta bu seti kullanmaya kıyamadım. Fakat sonra ara ara Body Butter'ın başına gidip bir anda kendimi kaybedip kutuyu yarıladım ama nasıl oldu hatırlamıyorum ! :D Parfümü anca özel bir yerlere giderken sıktım. Duş jelini de yazın sık sık kullandım. Gerçekten çok bereketli ürünleri var Body Shop'un(özellikle body butter ve lip balmları) bu yüzden ne kadar kullansamda bir türlü bitiremedim. Yalnız parfümün kokusu kalıcı değil bana göre. Sıkıyorum ilk anlar çok yoğun, sonra ilk sıktığımdaki kokudan eser kalmıyor. Bence en kalıcı Body Shop parfümü Vanilyalı olanı. Bir sonraki indirimde kesinlikle almayı düşünüyorum...

Böyle çokta şirin bir kutusu var. Atmaya kıyamıyorum... :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder