21 Ağustos 2011 Pazar

Sivilce Kremi

Aslında alnım dışında yüzümde hiç sivilce yoktur.(Allah'a şükür.) Alnımda da son zamanlarda oluştu maalesef... (Stres, kızartma türü yağlı yemekler vs... gibi nedenlerden ötürü.) Düzenli temizleyici kullandım. Sivilceli bölgeleri mümkün olduğunca kirden ve yağdan arındırdım, kesinlikle sivilcelerimi patlatmadım, kaşımadım. Bir süre söner gibi oldu sonra yeniden coştu. Cildiyeye görünmeye karar verdim ve doktor bana çok etkili bir ilaç verdi. İlacın adı da "Clindoxyl". Her gece düzenli sürdüm. Zaten ilaç öyle etkili ki, etkisi anında fark ediliyor. Gerçekten sivilcelerime fayda ettiğini söyleyebilirim. Baştan uyarayım saçları ve kıyafetleri beyazlatabilme potansiyeline sahip. Saçlara ve kıyafetlere temas ettirmemek lazım. Bana bir şey yapmadı ama yine de dikkatli olmakta fayda var. 

Eğer sivilce sorununuz varsa mutlaka doktora bir görünün derim ben. Çünkü çoğu zaman sadece temizleyiciler,tonikler vs... tek başına fayda etmiyor.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder