4 Ağustos 2011 Perşembe

Yine, Yeni, Yeniden Bir Watsons Alışverişi Daha =D

Her seferinde sadece ihtiyacım olanları alıcam diye gidiyorum ama sonra kendimi kaybediyorum...=P Şampuan almak amacıyla gidip son gittiğimde şampuanla beraber Watsons'dan aldıklarım:
 
1.Watsons Nane Kokulu Serinletici Ayak Kremi: Topuklarım çok kuruyor. Umarım faydası olur. Fiyatı: 4.99
2.Watsons Bademli&E Vitaminli Arındırıcı Ovma Kremi: Peeling'e ihtiyacım vardı. Aslında Body Shop'taki peelinglerin fiyatları uçmasaydı oradan alacaktım. Bu ürünün içinde badem ve e vitamini olması beni cezbetti. Bakalım deneyeceğim... Fiyacı:3.99
3.Otacı Bitki Özlü Şampuan: Son zamanlarda sıcaktan mıdır nedir saçlarım dökülmeye başladı. Durum böyle olunca acilen şampuanımı değiştirme kararı aldım. Daha önce hiç Otacı'nın şampuanlarından kullanmamıştım. İçeriğini okudum ve beğendim. Bakalım bir süre kullanayım nasıl bir sonuç verecek... Fiyatı: 10.50 TL
1.Bepantol Body Lotion F: Watsons'da satıldığını bilmiyordum görünce aldım hemen. Eskiden pek çok kez kullandım. Yazın sıcaktan ve güneşten, kışın soğuktan muzdarip olanların sorununa bu losyon çözüm bulabilir. Kuru cilde sahip olanlar rahatça kullanabilir. Kuvvetli nemlendirme özelliğine sahip. Ben en çok yazın güneş yanığı olduğumda kullanıyorum. Sürünce rahatlama hissi veriyor. Kullandığım en iyi nemlendiricilerden. Fiyatı 20 TL civarındaydı.
2.Caldion Jeans Deodorant: Şekerli bir kokusu var. Daha önce deneyip beğenmiştim kokusunu.
3.Protex Antibakteriyel Sabun: Jelinden sonra sabununu da denemek istedim. Bir forumda okuduğuma göre sivilceler için de kullanılabiliyormuş. Fiyatı:1,25
4. Maybelline Affinitone Allık-73: Maybelline ürünlerinde %25 indirim vardı. Hafif simli bir yapısı var orada denedim. Yakında bu allıkla ilgili görüşlerimi yazarım. Fiyatı: 12.50 TL

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder