26 Ağustos 2011 Cuma

Sevdiğim Takılarım :)

Blogumda severek kullandığım aksesuarlarıma da yer vermek istedim. Bence şık bir kıyafet ve güzel bir makyajın son rötuşu ve tamamlayıcısı uygun takılardır. Sade ve şık takıları kullanmayı tercih ediyorum, bazen de coşuyorum. :D:D:D Nerede hoşuma giden, güzel bir şey varsa onu alıyorum. En çok yüzük ve küpe takmayı seviyorum. Takılarımın çoğunu çeşitli bijüterilerden alıyorum. (Genellikle Euromoda ve Kemeraltındaki bijüteriler...=) 1 TL'ye bile güzel takılar bulabiliyorum. En sevdiğim bir kaç takım ise:

Karanfil Kolyem: Benim için çok özel bir kolye bu. Geçen sene yaz tatilinde Karaburun'a gittiğimiz zaman almıştım. Karanfilden yapılmış bir kolye bu, çok hoşuma gitti benim. Missss gibi karanfil kokuyor ve hala aradan tam 1 sene geçmesine rağmen  buram buram karanfil kokusu içinize işliyor... Fiyatı 15 TL'ydi.
  
Çiçekli Küpelerim: Bunları da Karaburun'dan almıştım.Herkes çok beğenmişti.

Kedili Küpelerim: Hayır, Karaburun'dan almadım. :)) Kıbrıs Şehitlerinde yoldaki bir satıcıdan almıştım. Her ne kadar çocukça olsa da ısrarla takıyorum. Napayım... *Kedilere aşığım.* Ayrıca kedili ne varsa almak istiyorum, tişört, yüzük, küpe fark etmez...:D Bakar mısınız? Ne kadar da şirinler ama! <3
Nazarlıklı Yüzük: Çok beğenerek aldığım yüzüğüm... Arkadaşlarım da çok beğenmişti. Fiyatı da 3.5 TL'ydi.

Eldeki duruşu ise şöyle:

Devamı gelecek... ;))))

2 yorum:

  1. Yüzüğüne bayıldım canım çok güzelmiş.Güle güle kullan.Ayrıca karanfil kolyen ilginçmiş alışıla gelmişin dışında bi kolye kullandığın zamanlarda verdiği koku eminim muhteşemdir...
    http://roseangel-sslkokovekozmetikaii.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  2. Teşekkür ederim canım... ^.^ Kolye değişik gerçekten, gün boyu karanfil kokması ve o güzel kokuyu koklamak insanın içini açıyor. =))

    YanıtlaSil